Contact
Je kunt via onderstaand contactformulier direct contact opnemen met onze klantenservice. We sturen je (tijdens werkdagen) binnen 24 uur een bericht terug. Je kunt ook op andere manieren contact met ons opnemen. Kijk voor deze contactgegevens onder het kopje 'Telefoon' verderop deze pagina.
Veelgestelde vragen
Ik heb een woning gevonden en wil mijn premiumaccount opzeggen. Hoe werkt dat?
Je kunt je premiumaccount op ieder gewenst moment opzeggen via onze website. Hiervoor dien je in te loggen op Kamers.nl en op de knop 'Account' te klikken. Onder ‘Uitschrijven’ kun je je premiumaccount opzeggen . Het is ook mogelijk om je premiumaccount via onderstaand contactformulier op te zeggen. Houd hierbij rekening met een maximale verwerkingstijd van 48 uur.
Na het opzeggen van je premiumaccount eindigt je abonnement op de laatste dag van de dan lopende abonnementsmaand. In je accountgegevens kun je zien wanneer de lopende maand van je abonnement eindigt. Wanneer je je abonnement hebt opgezegd, ontvang je hiervan een bevestiging per e-mail.
Ik heb mijn premiumaccount vorige maand opgezegd. Waarom is er deze maand toch geld geïncasseerd?
De maandelijkse abonnementskosten voor een premiumaccount op Kamers.nl zijn 19,95 euro. Als je je abonnement hebt opgezegd eindigt je abonnement pas aan het einde van de dan voor jou lopende maand. Het kan dus voorkomen dat er - nadat je opgezegd hebt - nog een laatste incasso plaatsvindt voor het gebruik van je account tijdens de laatste maand van je abonnement. Bij 'Mijn profiel' kun je onder 'Inschrijving' zien wanneer de lopende maand van je abonnement eindigt.
Ik heb me nooit voor een premiumaccount aangemeld en er is geld van mijn rekening gehaald. Hoe kan dat?
Kamers.nl zal nooit, op geen enkele wijze, geld bij jou incasseren indien je je niet hebt aangemeld voor een premiumaccount. Om een premiumaccount te starten dien je je persoonlijke gegevens in te vullen, waaronder je rekeningnummer. Hier staat ook bij vermeld dat de kosten voor een premiumaccount 19,95 euro per maand bedragen.
Ik heb me aangemeld voor een premiumaccount om te kunnen reageren op een specifieke kamer, maar kan deze kamer niet meer terugvinden. Hoe zeg ik mijn premiumaccount op?
Kamers.nl probeert het kameraanbod op de website zo actueel mogelijk te houden. Het kan natuurlijk gebeuren dat een kamer net verhuurd is maar nog niet van onze website is verwijderd. Graag vernemen wij dit zo snel mogelijk van je, zodat wij deze kamer(s) uit het kameraanbod kunnen halen.
Met een premiumaccount kun je onbeperkt reageren op eventuele andere kamers. Wil je je premiumaccount toch beëindigen? Na je aanmelding heb je 14 dagen bedenktijd waarin je je abonnement direct kunt ontbinden. Je kunt daarvoor dit formulier gebruiken of op een andere manier contact met ons opnemen. Klik hier voor meer informatie over deze 14 dagen bedenktijd. Na de 14 dagen bedenktijd kun je je abonnement opzeggen. Na het opzeggen van je premiumaccount blijft je abonnement geldig gedurende de dagen die je nog binnen je abonnementsmaand tegoed hebt. In je account kun je zien hoeveel dagen je abonnementsmaand nog loopt. Heb je opgezegd, dan eindigt je abonnement automatisch na deze dagen. (Let op: je abonnementsmaand hoeft niet samen te vallen met de kalendermaand. Als je abonnement bijvoorbeeld is gestart op de zesde van de maand, dan eindigt je abonnementsmaand ook op de zesde van de maand.) Een restitutie voor de resterende dagen van de dan lopende abonnementsmaand is niet mogelijk.
Waar kan ik zien welke voorwaarden van toepassing zijn op mijn abonnement voor een premiumaccount?
Voordat je een premiumaccount start zal Kamers.nl melding maken van de gebruiksvoorwaarden die op dit abonnement van toepassing zijn. We raden je aan om deze voorwaarden door te lezen en op te slaan voordat je ermee akkoord gaat. Lees de gebruiksvoorwaarden hier .
Mag een verhuurder bemiddelingskosten in rekening brengen?
Als een verhuurder of makelaar je vraagt om bemiddelingskosten te betalen, raden we je aan om eerst uit te zoeken of deze wel in rekening mogen worden gebracht. Meer informatie hierover vind je op de website van Consuwijzer: 'Welke kosten mag een huurbemiddelaar rekenen?'
Wat doet Kamers.nl?
Kamers.nl is een huurmarktplaats waar dagelijks duizenden particuliere verhuurders en makelaars hun kamers en woonruimte aanbieden aan woningzoekenden. Je kunt hier als woningzoekende met een basis- of premiumaccount naar kamers zoeken. Met een basisaccount kun je je inschrijven voor e-mailupdates met het nieuwste woningaanbod, favoriete woningen bewaren en oproepen voor woonruimte plaatsen. Met een premiumaccount kun je daarnaast ook direct contact opnemen met verhuurders door op woonruimte te reageren en bezichtigingen inplannen.
Hoe maak ik een account?
Je kunt een account aanmaken door je aan te melden op de website. Je krijgt dan een gratis basisaccount. Een basisaccount kun je upgraden naar een betaald premiumaccount op het moment dat je (onbeperkt) wilt kunnen reageren op woningaanbod. Je premiumaccount bij Kamers.nl komt tot stand nadat je in ‘Mijn profiel’ je betalingsgegevens hebt ingevoerd en akkoord bent gegaan met de gebruiksvoorwaarden , het privacybeleid en de automatische incasso, waarna we je aanmelding per e-mail bevestigen.
Telefoon
Helaas kunnen wij je niet helpen met vragen over (de beschikbaarheid van) een woning. Hiervoor kun je contact opnemen met de verhuurder.
Liever telefonisch contact? Je kunt onze klantenservice van maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 12:30 uur en 13:15 tot 16:00 uur bereiken.
Telefoon: 0900-4466666
(Voor dit informatienummer betaal je alleen je gebruikelijke belkosten)
Op feestdagen is de klantenservice gesloten.
Kamers.nl is onderdeel van Treehouse B.V.
Willem Buytewechstraat 45,
3024 BK Rotterdam
KvK-nummer 24426419
BTW nummer NL818785974.B01
info@kamers.nl